Analyse

Vaak wordt me de vraag gesteld hoe ik kan helpen bij de introductie van een nieuw product of dienst, of wat een bedrijf kan doen als de markt verandert? Om hier een antwoord op te geven, inventariseer ik de markt en klantbehoeften. Aan de hand van een interne en externe analyse adviseer ik over de toegevoegde waarde van uw product. Natuurlijk geef ik daar aanbevelingen bij.

Concept en strategie

Wat is er nodig om aan te sluiten bij de vraag uit de markt? Graag help ik om tot een geschikt marketingconcept en strategie te komen, waarbij echt keuzes gemaakt worden. We komen samen tot een goed verhaal, waarom juist jouw product zich onderscheid bij de doelgroep. Dit verhaal is de basis voor je marketingcommunicatie, hoe je je doelgroep gaat bereiken.

Uitvoer

Als een strategie een plan blijft heb je er niets aan. Daarom help ik ook om het in de praktijk te brengen. Handen uit de mouwen en een communicatieplan echt uitvoeren.

Ik werk veel voor organisaties die producten ontwikkelen voor het onderwijs, die hulp kunnen gebruiken bij hun educatieve campagnes, online en offline.